reklama

Chcem byť výnimočná

Dnes som sa rozhodla priznať sa k tomu, po čom túžim. Tak ako uvádza názov, chcem byť výnimočná. V čom?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Chcem byť výnimočná v práci, chcem byť výnimočná pre svojho muža, chcem byť výnimočná pre mužov cudzích, ale chcem byť aj výnimočnou dcérou, možno raz mamou...Milé dámy koľko času a energie venujeme tomu, aby sme v živote upútali pozornosť iných, jednoducho stali sa pre niekoho výnimočnou ženou, možno femme fatale. A pritom možno stačí iba uvedomiť si vlastnú ženskosť, úprimný úsmev a priamy pohľad. Verte dokáže to zázraky...Chcem sa ospravedlniť všetkým feministkám, ktoré tieto riadky pohoršili a moje myšlienky sú pre ne ponižovaním sa pred mužským pokolením. A pripomenúť našim drahým mužom, aby občas tú výnimočnosť prejavili tej svojej vyvolenej nahlas, stačí pár milých slov,potešia.

Zuzana Kapustová

Zuzana Kapustová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volám sa Zuzana Kapustová, mám 23 rokov, dosť často maurčité situácie odohrávajúce sa v mojom okolí privádzajú do stavu, kedy negatívnu energiu potrebujem nejakým spôsobom vyventilovať. Preto ma zaujal tento spôsob vyjadrenia osobného pohľadu, teda prostredníctvom blogu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu