reklama

Ako som skúšala fytoterapiu na vlastnom psovi

Práve sa nachádzam v ťažkom duševnom rozpoložení. Mám dva dni pred štátnicou, z infekčných chorôb. Celý svet okolo seba vidím zrazu úplne ináč, tak veľmi infekčne a nesterilne. A čo čert nechce náš štvornohý rodinný miláčik začal ráno kýchať. Zatiaľ bez diplomu, ale posilnená už jednou štátnicou, ktorú mám úspešne za sebou, rozhodla som sa určiť predbežnú diagnózu. Na základe všetkých viditeľných i skrytých príznakov som sa rozhodla, že ide o rhinitis acuta, v normálnej reči obyčajná nádcha.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Moja malá Amie
Moja malá Amie (zdroj: Zuzka Kapustová)

Tak problém by sme mali pomenovaný a teraz je potrebné ho riešiť. Som prívržencom alternatívnej medicíny, preto som si vybrala túto cestu na zlepšenie zdravotného stavu malého pacienta (nezabudnite na staré dobré pravidlo, že vlastných príbuzných a tiež zvieracich maznáčikov nikdy sami neliečte).

Na rad teda prišli recepty starej mamy a začali sme hneď na ostro. Harmančekový čaj s medom. Poviete si, že normálny pes by to vo svojom psom živote nevypil, ale čuduj sa svete, prvý pokus bol úspešný, taktiež druhý, tretí a ..... Aby sme to nemali jednotvárne, tak ďalší chod bola pomarančová šťava z čerstvých pomarančov. I tá zabrala. A prečo píšem v množnom čísle, lebo vzhľadom na veľkosť našej sučky, som tu nadprodukciu čaju a šťavy musela dopiť ja. Už mám za sebou vyše liter harmančekového čaju.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prekvapenie nastalo dnes na poobedňajšej prechádzke, keď sme stretli pri venčení jazvečíka- psíka, ktorého ponaháňala tak kvalitne, že sa mu o našej krásavici bude snívať celú noc. Nádcha ešte nie je úplne na ústupe, ale energie a radosti zo života má za celú svorku psov.

Tak uvidím, v júni mám štátnicu z internej, v tom čase by som asi nasadila antibiotika, posilnená vedomosťami.

Končím preto myšlienkou, že všetko je relatívne a nech vás mikróby obchádzajú a taktiež vašich chlpatých miláčikov.

Zuzana Kapustová

Zuzana Kapustová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volám sa Zuzana Kapustová, mám 23 rokov, dosť často maurčité situácie odohrávajúce sa v mojom okolí privádzajú do stavu, kedy negatívnu energiu potrebujem nejakým spôsobom vyventilovať. Preto ma zaujal tento spôsob vyjadrenia osobného pohľadu, teda prostredníctvom blogu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu