reklama

Deň s veľkým D

Po šiestich rokoch štúdia nastal konečne ten vytúžený deň, keď som si z rúk pána rektora prevzala diplom potvrdzujúci úspešné ukončenia vysokoškolského štúdia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

30. jún podľa meteorologicých predpovedí plánovaný, ako pekný slnečný deň, stal sa jedným z mojich dňov s veľkým D. Po úspešnom zvládnutí všetkých skúšok, záverečných štátnic, prebdetých nociach, ránach plných strachu a neistých peristaltických pohybov dočkali sme sa dňa, keď sa zabudlo na všetko zlé a my sme spoločne s našimi najmilovanejšími vychutnávali jeden zo životných úspechov. Biele plášte a pracovné oblečenie sme vymenili za slávnostný šat, myšlienky na školské povinnosti vystriedal úsmev na perách plný optimizmu a očakávania, či budúcnosť bude mať aspoň nádych ružovej farby.Radosť z tohto krásneho dňa možno trošku zatienila myšlienka, že sú to posledné spoločné chvíle študentského života a potom nastane nefalšovaná životná realita.Pri slávnostnom akte som zachytila mihnúť sa slzu v očiach mojich spolužiakov, ktorí celé roky vystupovali ako malí tvrďasi.V jednej známej pesničke sa spieva, že nič sa nekončí, všetko sa začína...Začína sa nová životná etapa, ale priznám sa, že za tou študentskou ma bude srdce bolieť. Ale ja verím na jedno. Návraty a stretnutia...Želám všetkým mojim teraz už bývalým spolužiakom život podľa vlastných predstáv. A hlavne nezabudnite na krásne a neopakovateľné študentské časy!

Zuzana Kapustová

Zuzana Kapustová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volám sa Zuzana Kapustová, mám 23 rokov, dosť často maurčité situácie odohrávajúce sa v mojom okolí privádzajú do stavu, kedy negatívnu energiu potrebujem nejakým spôsobom vyventilovať. Preto ma zaujal tento spôsob vyjadrenia osobného pohľadu, teda prostredníctvom blogu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu