reklama

Kam až siaha novinárska neetika?

Včera mi pri sledovaní večerných televíznych správ prišlo zle od žalúdka, a to nie som žiadna citlivka. Neviem si predstaviť, že by som v daný okamih práve večerala, asi by som dostala zhnusenie na istý druh jedla na poriadne dlhý čas.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Príčinou bol príspevok televízie Markíza, ktorý bol pre mňa nepochopiteľne zaradený medzi prvé pondelkové reportáže. Išlo o dopravnú nehodu, pri ktorej bola usmrtená bezdomovkyňa. Títo investigatívni reportéri, ako sa radi nazývajú, poskytli nám obyčajným smrteľníkom zábery na miesto nehody, pri ktorej sa časti tela tejto ženy nachádzali po celom okolí . Ich formulky, pred reportážou, že zábery nie sú vhodné pre deti, osoby s citlivým žalúdkom a podobné nezmysly, sú pre mňa iba prázdne reči.

Nevidím zmysel zaradenie takéhoto príspevku do televíznych novín a už vôbec nie medzi prvé správy hlavného spravodajstva. Mne osobne by daný príspevok vôbec nechýbal a za celý deň sa určite stane mnoho situácii, ktoré si zaslúžia väčšiu pozornosť. No to by asi chcelo  trošku práce a námahy navyše a ich heslom je, že divák zožerie všetko, čo sa mu predloží na tanieri až pred nos.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mne však prišlo včera naozaj zle a to hlavne na duši!

Zuzana Kapustová

Zuzana Kapustová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volám sa Zuzana Kapustová, mám 23 rokov, dosť často maurčité situácie odohrávajúce sa v mojom okolí privádzajú do stavu, kedy negatívnu energiu potrebujem nejakým spôsobom vyventilovať. Preto ma zaujal tento spôsob vyjadrenia osobného pohľadu, teda prostredníctvom blogu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu