reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Kapustová

Zuzana Kapustová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

volám sa Zuzana Kapustová, mám 23 rokov, dosť často maurčité situácie odohrávajúce sa v mojom okolí privádzajú do stavu, kedy negatívnu energiu potrebujem nejakým spôsobom vyventilovať. Preto ma zaujal tento spôsob vyjadrenia osobného pohľadu, teda prostredníctvom blogu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Chcem byť výnimočná

Zuzana Kapustová

Chcem byť výnimočná

Dnes som sa rozhodla priznať sa k tomu, po čom túžim. Tak ako uvádza názov, chcem byť výnimočná. V čom?

  • 7. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Maličkosti

Zuzana Kapustová

Maličkosti

Nesmierne obdivujem ľudí, ktorí sa dokážu tešiť z obyčajných vecí, maličkostí, pre niekoho možno praobyčajných blbostí. Snažím sa každučičký deň nájsť niečo, čo ma pohladí na duši a vyčarí úsmev na perách...Je to ťažké, niekedy až nad rámec mojich psychických síl.

  • 3. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Úcta k blížnemu svojmu

Zuzana Kapustová

Úcta k blížnemu svojmu

V sobotu ráno som zažila šok, taký ozajstný, nefalšovaný, aký môže človek zažiť iba vtedy, keď nastane situácia, ktorú  neočakáva. Kedže som prespala rozhodnutie istej ...starovej reality šou, zaujímalo ma, ako dobojoval môj favorit a najjednoduchší spôsob dostať sa k čerstvej informácii je predsa internet.

  • 11. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu